خانه » مقالات » بازاریابی

بازاریابی

۱۴ استراتژی افزایش فروش

یافتن افرادی که محصول شما را خریداری کنند، بخش مهمی از کل فرآیند استراتژی افزایش فروش است. آیا محصولی خوب دارید، اما مشتریان مناسب ندارید که آن را خریداری کنند؟ آیا از روش دسترسی به مشتریان خود اطمینان ندارید یا …

توضیحات بیشتر »

بازاریابی Promotion

رئیستان با عصبانیت شما را صدا می‌زند. درحالی‌که وارد دومین فصل فروش شده‌اید و قرار بود همه چیز به خوبی پیش برود، فروش ۱۵ درصد کاهش یافته است. رئیستان انتظار دارد همه چیز را به سرعت به حالت اول برگردانید. راه حل این کار استفاده از بازاریابی ترویجی است که قبلاً به نام «فروش فوق‌العاده» شناخته شده بود.

توضیحات بیشتر »